حریق گسترده در یک مرکز خرید در چین ۶ کشته برجای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر افزایش یافت هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد ۵۰ هزار و ۴۰۸ شهید و زخمی حاصل هفت سال تجاوز ائتلاف عربستان به یمن باقری: شورای امنیت با تصویب قطعنامه‌ الزام آوری اسرائیل را مجبور به توقف جنگ غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید
سرخط خبرها

تذکر مهم مقام معظم رهبری: در جریان عدم احراز صلاحیت، به برخی جفا شد + ویدئو

  • کد خبر: ۶۹۵۱۰
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
تذکر مهم مقام معظم رهبری: در جریان عدم احراز صلاحیت، به برخی جفا شد + ویدئو
رهبر معظم انقلاب در پایان سخنانش به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی صحبت‌های مهمی درباره عدم احراز صلاحیت برخی نامزدها و جفایی که در حق آن‌ها شده بیان کردند.

به گزارش شهرآرانیوز - رهبر معظم انقلاب در پایان سخنانش به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی صحبت‌های مهمی درباره عدم احراز صلاحیت برخی نامزدها و جفایی که در حق آن‌ها شده بیان کردند:

 

یک تذکر ضروری وجود دارد. در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد. نسبت‌هایی داده شد یا به خودشان یا خانواده‌شان که واقعیت نداشت. خانواده‌های محترم و عفیف که مواجه با چنین نسبت‌هایی شدند. گزارش‌های خلافی بود که بعد هم مشخص شد که خلاف است. ولی در فضای مجازی پخش شد. اینکه می‌گویم فضای مجازی رهاست همین است. حفظ آبروی افراد جزء بالاترین وظایف است. مطالبه من از دستگاه‌ها این است که جبران کنند. مواردی درباره خانواده و فرزند کسی داده شده که بعد معلوم شده که غلط است. این را جبران کنند.

خدا ما را از هتک حرمت مومن و تخلف از وظایفان محفوظ بدارد. خداوند امام ما را در برزخ و قیامت با اولیاء محشور بفرماید. خداوند ان‌شاءالله این انتخابات را برای ملت ایران خیر قرار دهد و دشمن‌شکن قرار دهد که ان‌شاءالله همینطور هم خواهد شد.

 

 

بعد از این سخنان حساب رسمی مقام معظم رهبری‌ در توییتر با انتشار بخش مهمی از سخنان امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، واژه «جبران» را هشتگ کرد:

مقام معظم رهبری: در جریان عدم احراز صلاحیت، به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد

 


مشروح بیانات رهبر انقلاب به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)


فوری | سخنگوی شورای نگهبان بعد از تذکر رهبر انقلاب: ان‌شاءالله به زودی اعلام نظر خواهیم کرد


واکنش‌های گسترده به تذکر مهم رهبر انقلاب درباره عدم احراز صلاحیت نامزدها


 

نظر شما درباره بیانات امروز رهبری چیست؟ در قسمت نظرات بنویسید.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->